IDENTITET

Når SuperSimpelt skal få jeres fyrtårn til at lyse og vise vej, er det med afsæt i en proces, hvor vi har afdækket overordnet værdier. Jeres historie skal helt ind i marven af alle, der omgås den og den skal være forståelig og tydelig for alle.

BUSINESS IDENTITET

Udvikling og forståelse for egen identitet kommer ikke af sig selv, og det kan til tider være svært at se skoven for bare træer.  

Mange har udslidte vaner, gamle traditioner og måder at gøre tingene på - og somme tider skal der nye øjne og  til for at kunne se lyset. De øjne har vi med når vi kommer ind over. Nogens identitet er lig med deres image - altså sådan som MAN ser ud, udenpå. For at sikre at jeres identitet passer til virksomheden/dig/det I er, bruger vi alt det vi kan indenfor vores fagkompetencer, og endnu mere det vi er som mennesker. Vi vil bare så gerne have, at I får forståelse for jeres egen identitet og dét som er jeres kerne.

Vi vil med vores ærlige facon guide jer i jeres egen retning - så det I viser ud af til også er det I er ind ad til. Det handler om, at værdiord og image skal hænge sammen, for at vi har alle med. Vi tager snorkel på, og dykker helt ind i jeres indre for at finde ind til kernen. Og når vi har fat i den, er alt muligt. Det er meget forskelligt, hvor en virksomhed har brug for optimeringen. For nogen firmaer er det på selve designet og for andre er det deres strategier eller medarbejderprofil. Vi hjælper jer med at have fokus det rigtige sted.


VISUEL IDENTITET

Når SuperSimpelt udarbejder en identitet, er det med afsæt i en proces, hvor vi har afdækket firmaets værdier. Jeres logo er jeres fingeraftryk - der er kun det ene, og det skal kunne fortælle hele historien om jer.  

Somme tider skal der et nyt logo til - og andre gange er det hele virksomhedsprofilen,  vi skal rokke ved, for at det passer til logoet. Der er flere veje rundt om kernen, og kernen er summen af alt det, I er.

Har du ikke noget logo eller en visuel retning på nuværende tidspunkt, eller trænger din profil til et shine-up, så er vi klar til at give dig intuitiv rådgivning og sparring.

Et logo skal afspejle dit firma på både værdier og udseende, og så skal det være fedt at bruge. Man må gerne kunne mærke i maven, når man sætter sit nye logo på sine ting - en følelse af stolthed, begejstring og passion for det du/I har skabt.

For at nå frem til den følelse, så kræver det et ihærdigt og grundigt forarbejde.  Vi vil meget gerne have et fuldstændigt billede af jer som virksomhed, før vi begynder at lave kreative forslag. Dette gør vi for at sikre, at vi forstår hinanden, og når vi går i gang med den kreative proces, så har vi sørget for at afstemme vores forventninger til hinanden.

Den visuelle profil der følger efter et nyt logo, skal være rammen, der gør det "nemt" for Jer at vise en ensartet profil. En profil der på den måde bliver genkendelig og hvor jeres egne værdier altid er i spil.

Vi kan godt sørge for at din visuelle identitet kan mærkes i maven



Logo_grey_smallpng

stolper_bluepng

Kristianslundsvej 1 · 5400 Bogense · Telefon: 22 25 78 43  · CVR : 39 18 07 82 · energy@supersimpelt.dk ·  www.supersimpelt.dk

PERSONDATAPOLITIK