Visuel identitet


En designprofil sikrer en virksomheds visuelle identitet - både online og offline. Derudover kan man have mange andre elementer med, der er med til at definere sin profil Alt spiller med: facade, tøjstil, firmabilerne ect - osv - mv og den slags. Vi udarbejder gerne en designprofil til jeres virksomhed. Den kan tage udgangspunkt i jeres nuværende logo, eller der kan udarbejdes et nyt design - dette dog til en merpris. En designprofil er ikke udarbejdet materiale, men en slags manual til, hvordan din virksomhed tager sig ud, og bruges til at holde en rød tråd i al markedsføring.

Logodesign

Til dig der slet ikke har noget design i forvejen - og skal til og i gang med denne spændende proces.



Sådan kommer vi i gang.

Logoudkast med min. tre designs

  • Møde eller samtale hvor vi finder fælles fodfæste
  • Udkast med beskrivelse til hver logo
  • Proces hvor det er muligt at tage det bedste fra hvert udkast, og hvor vi fletter sammen af flere omgange.
  • Færdiggørelse af logopakke. Vi laver den færdige logopakke, som indeholder filer til både tryk, web og serigrafi (storprint).
  • Indeholder en designmanual med beskrivelse af fonte, farvebeskrivelser og værdier.



Designmanual

Hvis du har et logo, men gerne vil have en manual  til hvordan din profil bruges.


Logo:
Sikrer at det visuelle udtryk og grafiske layout udtrykker firmaets værdier.  Derudover beskriver det også farver, synonymer, og de forskellige måder at bruge logoet på.

Font:
Profilen indeholder en beskrivelse af de fonte, der bruges til både online og offline materialer. Det er for at have en gennemført linje, og for at sikre en ensartethed i måden, det ser ud på.

Farvepalette:
Paletten viser de farver, som må bruges i designet. Farverne er defineret og vist med farvekoder til alle slags tryk og skærm.


Visuel identitet

Få både en designmanual sammen med en her identitet. Her kan man se forskellige designs i brug.


  • Logo beskrivelse
  • Font beskrivelse
  • Farvepalette

  • Visuel identitet:

    Den visuelle identitet bør gennemsyre firmaets værdier og retning. I et samarbejde udarbejdes der en identitet, der er i tråd med firmaets DNA og som ikke bare er genkendeligt på det ydre, men også skaber kontakt til firmaets indre profil.
    Alle de medier som firmaets bruger i sin hverdag - altså alt fra fakturaer, visitkort, website, gadgets, messematerialer - og meget mere, er med til at skabe synlighed om hele profilen.
    En visuel identitet er individuel og derfor tager vi en snak om, hvordan den helt nøjagtig skal bruges i Jeres firma.


    Logo_grey_smallpng

    stolper_bluepng

    Kristianslundsvej 1 · 5400 Bogense · Telefon: 22 25 78 43  · CVR : 39 18 07 82 · energy@supersimpelt.dk ·  www.supersimpelt.dk

    PERSONDATAPOLITIK