Virksomhedens identitet skal gennemsyre hele organisationens profil

Med tre simple STEPS kan organisationen forstå egen identitet og sætte den i spil med bla. super ledelse, bedre kommunikation med ansatte og ekstern formidling og branding af hele organisationen. 


Business identitet

Få sat ord og struktur på hele organisationens strategi, som kobler det i siger i er og det i faktisk gør og ser ud udadtil.

Vi tager snorkel på, og dykker helt ind i jeres indre for at finde ind til kernen. Forløbet med jeres organisation har det formål, at I selv skal forstå den kerne, og hvordan i gør den synlig for både medarbejdere og kunder. Alle identiteter er forskellige, derfor har vi heller ikke faste moduler eller skabeloner til arbejdet med en organisation. 

Visuel identitet

En designprofil sikrer en virksomheds visuelle identitet - både online og offline. 

Den visuelle identitet bør gennemsyre firmaets værdier og retning. I et samarbejde udarbejdes der en identitet, der er i tråd med firmaets DNA og som ikke bare er genkendeligt på det ydre, men også skaber kontakt til firmaets indre profil. Alle de medier som firmaets bruger i sin hverdag - altså alt fra fakturaer, visitkort, website, gadgets, messematerialer og meget mere - er med til at skabe synlighed om hele profilen.
Er du iværksætter - så kom rigtigt i gang med 3 STEPS som giver dig mod og overblik over den proces, det er at komme ud over rampen med en hen ny virksomhed.

Skal organisationen styrkes - 3 STEPS til den gode og konstruktive sparring, hvor alle spørgsmål er tilladte og hvor organisationen guides tillidsfuldt til målstregen.

Skal du søsætte et nyt projekt eller en idé - 3 STEPS hvor vi konceptudvikler, brainstormer og leger med  alle de vilde ideer, for at finde den helt rigtige vej.

KONTAKT FOR MERE INFORMATION


                    Logo_organisation_lillepng

stolper_bluepng

Kristianslundsvej 1 · 5400 Bogense · Telefon: 22 25 78 43  · CVR : 39 18 07 82 · energy@supersimpelt.dk ·  www.supersimpelt.dk

PERSONDATAPOLITIK